Powiatowy Zespół do spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Zduńskiej Woli informuje, iż z dniem I sierpnia 2017 r. zmianie ulegają zasady wydawania legitymacji osób niepełnosprawnych w zakresie określonym w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046, ze zm.). Jednocześnie z dniem I sierpnia nie następuje nowelizacja 35 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (Dz. U. z 2015 r. poz. 1 110) określającego m.in wzór legitymacji osób niepełnosprawnych. Tym samym w procesie wydawania legitymacji osoby niepełnosprawnej zespoły orzekające zobowiązane są do stosowania obowiązujących od dnia 1 sierpnia br. przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz obowiązujących dotychczas przepisów rozporządzenia w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
W związku z powyższym, obowiązuje następujący druk wniosku o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej/legitymacji dokumentującej stopień niepełnosprawności/duplikatu legitymacji dokumentującej niepełnosprawność/duplikatu legitymacji dokumentującej stopień niepełnosprawności - w załączeniu.
Przewodnicząca Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności – Marlena Wójtowicz.
Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności – Małgorzata Grzanka.
Miejsce urzędowania: ul. Żeromskiego 3a, pok. nr 3, telefon: +48 43 824 89 99,
e-mail: pzon@powiatzdunskowolski.pl
CZYTAJ WIĘCEJ:
Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola
tel. +48 (43) 823 22 04, +48 (43) 823 29 04, fax. po godz. 16:00 +48 (43) 823 28 73