W konkursie wzięło udział 19 uczniów. Do rozwiązania mieli test, w którym musieli wykazać się znajomością m.in. portali społecznościowych i mediów interaktywnych. Wśród 30 pytań,jakie przygotował Paweł Bukowski z SAN, były między innymi ile osób korzysta z internetu według statystyk, co to jest influencer czy jak nazywa się ogólny sposób uwierzytelniania za pomocą odcisku palca i co to jest branding.
Uczestnicy uznali, że test nie był bardzo trudny, jednak przy niektórych pytaniach trzeba było strzelać. Takim pytaniem było na przykład jaki jest minimalny budżet reklamy na Facebooku, gdzie do wyboru były odpowiedzi: 1 zł /dzień, 2 zł/dzień, 1 euro/dzień.
To była już czwarta edycja konkursu, jaki organizuje Społeczna Akademia Nauk w Zduńskiej Woli. Dyrektor zduńskowolskiego SAN Mariusz Glinkowski wyjaśnia, że tematem konkursu są media interaktywne, ponieważ uczelnia specjalizuje się w tym obszarze.
Wyniki:
I miejsce - Maksymilian Tomczyk z Zespołu Szkół Elektronicznych w Zduńskiej Woli
II miejsce - Hubert Gruda z II LO w Zduńskiej Woli
III miejsce Justyna Gotwald z Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli.
Dla zwycięzców przewidziano zestawy turystyczne za ponad 1000 złotych. Każdy uczestnik konkursu otrzymał upominki i dyplom.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?